söndag 4 januari 2009

4 januari. osocial och tv-tittande

BAAAAAH!
osocial men samtidigt pratig. Men finner inget vettigt att prata om. Den enda jag verkligen känner att jag vill prata med är milis! Och mammi! saknar både mammi och milis!

Ligger just nu i soffan och är slö som fan.. Var länge sedan jag var så här slö. Men jag känner att jag har absolut ingen lust att göra någonting. så därför gör jag ingenting! mohahaha..
Meeen, om det skulle komma någon som lockade mig med de rätta argumenten så skulle jag nog kunna resa mig upp från min plats i soffan...

Nu blir det Mcleods daughters, och sen.. LÄNGDSKIDOR!!! Haahaaa...
Hej så länge.

Psssst: fullkomligt underbart att läsa din blogg mills, så otroligt att du ska ha en bebis! <3 KOM IHÅG: Gamla Maria finns här för dig!

1 kommentar:

Milis sa...

Du är för underbar du <3 O jag finns här för dej!