lördag 17 januari 2009

17 Januari -

Blir ALLTID lika glad när jag lyssnar på Volbeat!! Speciellt låten "We" med Volbeat! Så underbar!! Får ett leende på läpparna och vill bara dansa och sjunga!

Syster Sofia fyller 22 idag! GRATTIS! <3
Idag vet jag inte vad som händer, kanske åker till paradiset en sväng, men jag vet inte om jag orkar det. Är så konstigt yr o trött i huvudet. Tar mig nog en jävla låååång promenad i bushen i stället, så jag kan sova i natt! Tror att mycket av min trötthet beror på att jag inte kan sova ordentligt om nätterna. Meeen, om jag tar mig en låååång och tröttsam promenad över hela Norrbo så ska nog det vara avklarat. Yeah! Det satsar vi på.. någon som hänger på?!

Med musik i öronen som bankar bort alla tankar så kommer jag spurta på utan några betänkligheter! Nu ska jag fortsätta med mitt, sen ut!

Inga kommentarer: