söndag 25 januari 2009

25 Januari - söndag

Snart är även denna söndag till ända, och jag har inte gjort så mycket vettigt idag. Började segt, Tobias ringde och väckte mig, Han tyckte att jag skulle ta bilen o hämta honom, men jag som som vanligt sovit dåligt, ville inte alls åka "nu på en gång", så jag plockade lite i lägenheten och kollade på film. Efter 4 tog jag bilen och åkte mot blötberget, för att hämta Lillebror. Sen skjutsade jag honom till pappa. hjälpte pappa med att ta bilen till sunnansjö, bilen ska in på service (jag tog bilen som skulle servas och pappa tog en annan bil så vi kunde ta oss tillbaka.)

Pappa fick skjutsa mig till Mammi där jag hämtade upp Elliot, Kottisen kunde inte vara kvar hos mammi för hon ska jobba i morgon. Sen skjutsa pappa mig och kotten vidare till L-a. O nu sitter vi här i lägenheten och är trötta!! Så nu ska vi lägga oss och gosa i soffan och kolla på film; "I spindelns nät"

Godnatt.

Inga kommentarer: