torsdag 22 januari 2009

22 Januari -

Wroooew. Är i bushen igen. ska flytta min dator till min lägenhet i morgon! Victory! Haha, har bott i min lägenhet i snart 2 månader, utan min dator! Det har jag överlevt. Men nu blir det andra bullar! dator och mobilt bredband här kommer jag!

En liiiiten uppdatering om vad som hänt hittills i veckan:
  • Jag har haft Elliot och myyyyyst med hur mycket som helst. Han är heeelt underbar!
  • Jag har skickat i väg mina journal anteckningar till folksam, så nu ligger mitt öde i deras händer.. (skojar, nu får de avgöra om jag har rätt till någon ersättning efter bilolyckan)
  • Har haft lille-bror på besök i min lägenhet! jääätte trevligt!
  • Och sooorry Elliottenkotten, men nu har jag bokat tid för kastrering, åt kotten alltså, ingen annan! haha.
  • slöat och kollat på Förhäxad.

Tror inte jag har gjort så mycket annat, idag har jag åkt med farfar till långsjön för att hämta pappas bil som han ställt där för han skulle iväg på nå jippo. Efter att jag hämtat den åkte jag in till Luuudvika, hämtade lillebror och kotten, åkte vidare till mamma o sen åkt till bushen! Elliot är kvar hos mammi.. Nu sitter jag vid datorn och poppar muuusik!

Va irriterad jag blir på min skärm, när jag skriver så "gungar" den!! irriterande till tuuuusen!! Meeeen, jag ska inte hetsa upp mig över en sådan struntsak, jag ska faktiskt heller inte ens svära över den! En helt ny Maria... Neeeejdå, men en Maria med FÖRBÄTTRINGAR! HAHA.

Får se hur det går med mitt liv som en icke svärande Maria. Fortsättning följer...!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Lycka till med att inte svära ;) Vi får se till att träffas nästa vecka! kram