tisdag 13 januari 2009

13 Januari trött

Elliot och jag är trötta idag.. Varför elliot är trött vet jag inte, men jag vet varför jag är trött.. O det beror på att jag aldrig får sova om nätterna..!! TRÖTT på det!
Jag och Elliot är fortfarande i Blötberget, får se hur och när vi pallrar oss härifrån. Kanske tar bussen in till stan. För jag vill såååå gärna leka med Mills! Hon kanske kan pigga upp mig?!!

Trött, trött, trött är vad jag är...

Tänk mills, hur länge vi har känt varandra egentligen! Sen man var en tvärhand hög känns det som! haha. Hmm... blev att tänka på om vi bråkade så mycket när vi var små o lekte, kommer du i håg? Jag minns inte, Men jag får känslan av att vi inte alls bråkade så mycket? Remind me!

Neeej, Elliot och jag intar ryggläge framför tv:n en stund.. Med mobilen i högsta hugg, för vem vet, det kan ju ringa någon rolig filur som vill leka med mig och elliot!

1 kommentar:

Milis sa...

^^ Tror inte va bråkade såå mycke när vi va små. Bara en gång jag kommer ihåg. ;)