fredag 2 januari 2009

2 januari 09

nytt år och nya förväntningar. ALLA pratar om det nya året. och jag känner bara för att sucka?! Vad är det för nytt med nyår? Det händer faktiskt VARJE år! Nyårsafton är bara en anledning för folk att dricka sig fulla.

Om vi nu ska snacka nyårslöften så är mitt nyårslöfte att aldrig mer supa på nyårsafton! Annars tycker jag inte om nyårslöften heller.. för det är inte många som håller det dem lovar. Broken promises är inget att hurra över. Tänker någonsin folk på vilket/vilka nyårslöften de inte klarade av att hålla under året som gått? Är det en tanke som uppkommer under nyårsafton?

Neej, jag är inte förtjust i nyår. Tycker inte om fyrverkerier, enormt ONÖDIGT att lägga pengar på, det är som att sätta eld på onödigt mycket pengar!
Enormt löjligt! och så de där smällarna! Skrämmer både djur och människor!
Nej fy! Fyrverkerier må vara fint, men det är ingenting för mig.
Sammanfattning: Jag tycker inte om Nyår och fyrverkerier!

Nu till något annat. Den här dagen har inte varit kul, Skulle till ICA idag och väl där blir det krångel med nyckeln till bilen, så knappen som låser och låser upp bilen slutade fungera. Och ICA hade inte öppet för dem skulle inventera! Öppnade inte förrens klockan 13. jag var där omkring 12.30. Efter mycket om och men kom jag därifrån, med bilen.. Efter mycket tjutande från bil-larmet! Och jag skulle tippa på att det stod omkring 10-15 bilar vid ICA som väntade på att de skulle öppna, något pinsamt! Men men, det är glömt nu...

Nu ska jag se om jag ska beställa något från Ellos.se
Sen är det sängen o kolla på tv!

Inga kommentarer: