fredag 23 januari 2009

23 Januari - sömnlöshet

Freeeedag heela dagen, kunde inte vara lyckligare över detta faktum. Idag är det en stor dag! Ska flytta min dator och skrivbord till min lägenhet! Mohahahaha. Väntar bara på att bror min ska komma hit så vi kan åka till L-a.
Jag är som vanligt jättetrött, Katten Balder skulle prompt sova hos mig i natt, och jag kastade ner honom för han tog som vanligt jätte stor plats i sängen, jag hann inte mer än kasta ner katten förrns han hoppa upp i sängen igen. Katten la sig överallt på mig! På benen, på rumpan, på ryggen, på min mage och nästintill på mitt ansikte. Han var nog bra gosig i natt, men jag ville sova. När klockan var 7 i morse så gick jag upp, drack ett glas mjölk(töntigt, men jag har fått för mig att det funkar mot sömnlöshet, haha) och funderade seriöst på att inte lägga mig igen, men det var fortfarande mörkt så jag gav sömnen en sista chans, och lyckades sova till 12! inte bra! trött och nackvärk är vad som gäller för idag.

Och så ska jag köra bil, skjutsa tobias till mammi, hämta Elliot och tillbaks till min lägenhet. Så ser det ut just nu, men saker och ting kan ju ändras...

När man minst anar att saker ska hända så händer det. Nu återstår att se vad som händer härnäst..

Inga kommentarer: