måndag 26 januari 2009

26 Januari - Kära Emilia

"Käre Emilia Jag vet inte hur jag ska säga det här, men maffian är ute efter dig. Jag tror jag förstod det när din dvärg bet mig medan du åt enchiladas, och jag såg dig ignorera min senapsufflé. Jag är säker på att du är öppen nog att förstå att din Honda suger. Jag skickar tillbaka din ring, men jag behåller ditt självmordsbrev som ett minne. Du ska veta att jag informerat psykiatern om vår vänskap. Med vänlig hälsning, Maria"

nu, när klockan är 5 i 1 på natten, så ska jag ärligt säga att det där är bland det roligaste jag läst på länge.. Kul att jag hittade det där på din bilddagbok milis! Och jaa, jag var tvungen att ta ditt namn!

Pssst; Elliot är inte så glad i mig, han tycker nog att jag ska lägga mig... Ska fundera på det ett tag till. Hej å hå!

3 kommentarer:

Milis sa...

Hahaha! Vissa delar va ju bara för klockrena XD Synd att de inte va Mazda bara, ist för Honda, haha!

Unknown sa...

Innan jag fattade vad det hela handlade om trodde jag nästan de va Säter nästa för din del *skratt*

Maria Bjälemar sa...

Haha! säter!? neeejneeej! ;D