torsdag 10 september 2009

10 sep - mysdag!

Jag vet att jag inte skulle beklaga mig över att jag druttade på rumpan igår, men idag känns det kan jag säga, + att jag har en gnutta träningsvärk också! Men det var ju så roligt med inlines! Ska nog köpa mig nå skyddsutrustning bara.. hmmm! Men det var ju faktiskt inte så att jag ramlade handlöst, saken var ju den att jag blev överraskad av att det gick nerför och jag hade inte fått in det där med hur bromsen fungerade så jag bestämde mig helt enkelt för att lägga mig i gräset i stället än på asfalten i slutet vägen där det var en korsning! Men NOG OM DET! haha.

I dag har jag myst hos mamma och busat med Elliot. Var ju tänkt att jag skulle åka iväg på mina inlines idag igen, Men jag fick ett bättre erbjudande så jag stack iväg och gick ut och gick med Emilia och Devin. Fick även fika där! Smaskens! Mamma var så snäll så jag fick låna hennes bil. Åkte från Emilia och Devin vid halv 8 tiden, mot blötberget för att sedan bli inskjutsad till stan av mammi!

Nu ska jag se om jag kan få in lite bilder från kamera och mobil! Sen blir det film och mys!

Inga kommentarer: