måndag 7 september 2009

6 sep - söndagen

Söndagen har varit fylld av trötthet. Hela helgen faktiskt. Men idag blev det mer gjort än igår. Jag har lagat mat, plockat ihop lite, städat, handlat och varit på promenad gånger flera med Elliot idag. Har även badat och borstat Elliot, så nu är han fiiiin! Han har en förmåga att när han leker med sina tuggben så vill han gärna rulla sig över dem, och det slutar oftast med att han får små smååå småååå bitar av tuggbenet i pälsen, som stelnar och blir skitsvårt att få bort...

Men ett bad gör susen! Så nu är det fixat också!
I morgon ska jag ta mig till Ica, för de har 10 kronors vecka! Det är ju skiiit kul! haha. Oftast hittar man nå skit man egentligen inte behöver. Haha. Förhoppningsvis är min dator klar i morgon så jag får tillbaka den. Och förhoppningsvis är det inga stora fel på den heller!! HOPPAS!! Kanske eventuellt att det blir övernattning i Nyhammar i morgon.. Vi får se.

Godnatt.

Inga kommentarer: