fredag 18 september 2009

18 sep - hårfärgsdiss och bushyss!

Jag gillar inte den nya hårfärgen. Av någon anledning så är det en lite rödaktig ton(då den egentligen skulle vara mellanbrun), påminner om kopparfärgat hår. Gillar det inte så jag kommer antagligen att färga över den.

Dagen förövrigt har bestått av lite blandat påhitt. Har varit hos mamma hela dagen. Elliot har som vanligt gjort sina vanliga bushyss bland annat varit upp på vardagsrums bordet och snott lypsyl. Men jag förekom honom innan han hann tugga på det. Jag har krattat löv, Elliot har varit i lövhögarna och förstört det jag har krattat ihop. Inge ovanligt liksom. Dagen har varit fullspäckad av händelser. Elliot har morrat och gruffat mycket på grund av hundar som har gått förbi eller stått vid grannen och skällt, Då blir oftast Elliot ivrig/nervös och brukar gruffa på dem som för oväsen. Dryyyygt att försöka få honom att sluta när de hela tiden är hundar som skäller!!

Ketchup skjutsade hem mig, så slapp mamma. Nu är jag hemma.
Nu blir det en liten promenad med Elliot för att sedan ha myskväll!

Inga kommentarer: