söndag 20 september 2009

20 sep - 5 gånger oväsen!

vaknade 5 i morse av ett jävla oljud! Jag tänkte direkt " neeej vafan är det någon som står och försöker/gör inbrott IGEN!? Neej jag orkar fan inte gå upp och kolla, Jag vill inte se eländet. Några ögonblick senare hör jag oljud igen och tvingar mig upp för att kolla vad det är som försigår egentligen! Fortfarande mörkt ute, och jag ser inte alls bra eftersom jag är nyvaken. Men såvitt jag ser så finns det ingen utanför nere på gatan. Går och lägger mig igen för att sedan rycka till av oljud IGEN!! Men det var väl själv **** tänker jag och hoppar upp och går till fönstret för att se vad som orsakar oljudet. Men kan inte se orsaken. Går och lägger mig igen, muttrar lite över folk som inte förstår innebörden av respekt och över skillnad på MITT och DITT. Blev svårt att somna om...

Men efter mycket om och men så lyckas jag somna om igen. Vaknar av att mobilen ringer SHIT hur mycket är klockan?? Är säkert Anna som ringer och vill ha tillbaka bilen, och jag som inte ens kommit upp ur sängen!! Det var Anna som ringde, men hon ville inte riktigt ha bilen än. pjuu kände jag, då kanske jag hinner duscha och fixa till mig lite innan! Men hon var krånglig och vill ha med sig lite av hennes saker härifrån. Vilket innebär att jag måste krångla och hämta bilen, parkera på parkeringshusets tak för att sedan hämta prylarna och först efter att ha gjort det kan åka till Anna med bilen och prylarna! SUCK.

Nåja, då har jag något att göra även den här söndagen!
Nu ska jag poppa musik och hoppa in i duschen!

Inga kommentarer: