måndag 21 september 2009

21 sep - vilken eftermiddag!

Vilken eftermiddag!! Haft en toppen eftermiddag med Emilia och lille Devin! Fikade på Engel, gick promenad med Devin själv till Devins mormor där Milis väntade! Kul! Tack för förtroendet Milis!
Vi var upp till Jysk en sväng också, men det blev inget köp därifrån. Ni vet väl vad jag tycker om Jysk! haha. Emilias moster jobbar där så vi var upp en sväng för att hälsa på henne..

Nu när jag kom hem hade jag en jääääätte glad Elliot! han har fått vara själv några timmar, han sa åt mig vad han tyckte om det när jag kom innanför dörren genom att gruffa lite. Har varit ut en snabbsväng med honom, Elliot var helbusig! Skutt skutt ute på gården! haha.

Ringa bror min och diskutera resa till kalmar!
Tack för idag alla inblandade.

Inga kommentarer: