torsdag 24 september 2009

På G!!

Jag är på G!! lagomt till klockan är alldeles för mycket. Men det var väl detsamma! Har god lust att börja städa här! Ska ju ha lite festligheter i helgen eftersom jag fyller år om några dagar. Så hade tänkt ha städförmiddag i morgon! Men eftersom jag känner mig så pigg och alert skulle jag lika gärna kunna städa lite idag. Men jag tror inte mina grannar skulle uppskatta det. Men något kan jag ju alltid göra!

Har varit på en kvällspromenad med Elliot. När vi var ute och gick vid kastjärnsparken kom det två lite större hundar som han blev väldigt vaksam över. Elliot blev nog lite rädd kan jag tänka mig, han är trots allt mörkrädd, så att möta två större hundar i mörkret är inte alls kul. Men nu är han nöjd. Ni som läst min blogg tidigare kan säkert gissa vart han ligger nu?! haha.

Efter en Elliot-promenad var det min tur att gå en promenad. Skulle kännas väldigt elakt mot Elliot som har så små ben att dra med honom på en av mina powerwalks! När jag väl var ute tänkte jag att jag ringer en sväng till mamma och pratar lite med henne! Tänkte nog inte på hur mycket klockan var (klockan var 23! ooops), så jag lyckades väcka mamma. ajdå!!
Sa godnatt till mamma och ringde till Anabanana i stället! Hon var inte så värst pratglad men hon fick stå ut med mitt tjålande...! tills batteriet i telefonen tog slut. Anna bannade mig för att jag var ute och gick själv så sent på kvällen.. Hon sa åt mig att genast vända hemmåt!

Så nu sitter jag här... och ska ta tag i lite plock i lägenheten! Sen blir det nog lite tv ändå. Sen blir det sova av, ska upp tidigt i morgon! wiiiie!

Inga kommentarer: