torsdag 3 september 2009

3 sep - vilken dag!

Vilken dag! Och den är inte slut än. HÄRLIGT!
Var vaken tidigt i morse, men enormt trött och fick ingen större reaktion från Elliot heller. Tydligen en trött Elliot också. Var bara upp en sväng för att ganska snabbt återvända till sängen. Svårt att somna om men jag var trött och till slut lyckades jag somna om. Och vaknar av att Elliot spurtar till dörren, fick besök av Tobias! Jag hörde inte ens att han låste upp dörren!! Helt borta i huvudet!

Tobias kom för att hämta upp mig och Elliot, och min dumma dator. Den har krånglat ett tag nu så jag tänkte att det var lika bra att lämna in den hos någon duktig datatekniker som kan få reda på vad som är fel på datorn. Skulle ringa till datateknikern i morgon och höra om han hittar något. Förhoppningsvis blir det ingen dyr historia.

Blev en massa bus med Elliot när vi var i Norrbo, Elliot och fotboll = ett massa skällande! Helt frenetisk på den där bollen. Vildingen!

Jag och Lillebror fick för oss att vi skulle gå på bio idag. Så det blev Beck I stormens öga. Verkligen en bra beckfilm! En av de bästa beckfilmerna måste jag säga. Lillebror ska sova över här hos mig i dag! Så det blir fullt hus i min lägenhet idag! KUL!

Nu ska vi ta det luuugnt och bara slappa!
I morgon är en annan dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja den filmen är verkligen kanon! =)