fredag 25 september 2009

sabbad blogg och presenter.

Jag sabbade min bloggs utseende idag. Känns lagom roligt. Så tillsvidare får den se som den gör nu. svart och trökig. Men ska nog få ordning på det snart!

Idag har det varit full fart! Hade tänkt städa ordentligt i lägenheten eftersom det kommer folk till mig i helgen. Men idag har jag nog gjort allting annat än att städa. Fick besök av Anabanana som hade presenter med sig. fick en jättefin ljuslykta med doftljus i och så fick jag body cream! Tack så mycket!

Sen kom Tobias hit och jag bjöd på mat, sen åkte vi till djuraffären och köpte annan mat åt Elliot (som han gladeligen åt av!! kräsna hund! haha) Sen upp till Rusta en sväng, dollarstore en sväng och sen hem igen. Ringde till systeryster Sofia som precis skulle gå ner till tvättstugan, vilket påminde mig om att jag hade tvätt i tvättstugan som väntade på mig! kollade klockan som visade sig vara nästan 19. min tvätt tid slutade klockan 18. OOOPSS! Skyndar mig ner för att ta reda på min (tack och lov) torra tvätt innan den som hade tvättid efter mig inte skulle bli irriterad på att min tvätt hängde kvar.

Sen var det hög tid för en promenad med Elliot. Maria hängde på också. Det var ju trevligt. När Elliot fått gjort sina behov och skuttat omkring lite gick vi hem med honom, för att sedan fortsätta promenera lite till. Nu är jag jätte trött och ska snart lägga mig. Ska upp i tid i morgon och börja städa så det blir gjort i tid. Eventuellt baka en tårta i morgon! Wiiie!

Inga kommentarer: