söndag 27 september 2009

födelsedagen som slutar med ett leende på läpparna.

Snart är födelsedagen slut. Har haft en jätte bra dag som har bestått av trevliga och roliga besök, presenter, Elliot och mycket annat. Jag blir helt full av kärlek när jag tänker på vad den här dagen har betytt för mig, Alla som har varit en del av att göra den här dagen till en riktigt underbar födelsedag är värda enormt mycket. Familj och vänner! Helt underbara.

Jag har även haft en riktig kamera dag, har haft kameran med mig vart jag än har gått idag tror jag! Och tur var väl det, för jag har tagit riktigt fina kort också.

Nu snart blir det mysipys med en film. Sen sova så gott med en riktigt söt och mysig Elliot.
Han är så fin..! och så gooo, när man sover ska han liksom trycka sig mot mig och riktigt kura ihop sig med mig. det är mysigt.

Och som ni antagligen redan vet så är jag ett stort fan av just mys!!

Inga kommentarer: