söndag 27 september 2009

27 september - jag fyller 21 år.

Jag fyller 21 år idag.
Och gratulationerna har börjat strömma in från alla håll och kanter. Jätte kul!
Ska ha lite fika bjudningar idag. Ska bli roligt med besök! Har jag varit en snäll 20 åring kanske jag får lite presenter idag! haha!

Hade väldigt trevligt igår. Det blev trots allt en lugn kväll. God mat, gott vin och lite annat smått och gott i både dryckesväg som godisväg! Man lär få unna sig när man fyller år! Maria kom hit efter 18 och vi fixade med maten och vinet (tänk att det ska vara så svårt att lyckas köpa vin med SKRUVKORK!!) haha. Annars var det mest prat och kika på tv under kvällen.

Nu måste jag plocka undan lite här efter igår, innan det kommer folk hit! Men jag har ingen större lust till det. Tycker att "inga" kan göra det åt mig istället. Men det kommer väl knappast hända, så det är lika bra att sätta igång.

Inga kommentarer: