tisdag 22 september 2009

22 sep - krångel med tröstfika.

Dagen har varit innehållsrik. Började med att jag läste tidningen när jag hade vaknat på förmiddagen och jag kom till insikt att jag behövde gå till polisen. Ringde till Maria som kunde hänga med till polisen, vi hade ändå tänkt att träffas idag. Vi gick först till resecentrum för att fixa med hennes tågbiljetter som krånglat. Sedan gick vi till polisen, med det avklarat pallrade vi oss upp till högbergsskolan glatt omedvetna om vad som komma skall, när vi väl kommer upp på skolan uppkommer det "dolda" problemet. I och med att jag har läst upp kurser efter studenten krånglar det till sig. Tänker inte gå in på detaljer. Men det blir problem för mig att söka högskola nu till våren.

Det känns rent ut sagt förjävligt. Jag har varit helt peppad för att söka och verkligen göra mitt bästa att komma in. Men det ser ut som att det blir svårt att hinna med det nu. Det är saker som måste ordnas upp först. SUCK

Efter det tyckte jag och Maria att vi behövde piggas upp så vi bestämde oss för en fika på Engel! Det var trevligt. Sen blev det ett besök på systembolaget, det blir antagligen lite festligt på lördag. Godnatt.

Inga kommentarer: