onsdag 9 september 2009

9 sep - jag har druttat på rumpan!

Jag har druttat på rumpan idag. Det var en väldigt trevlig upplevelse. Det hela började med att jag drog på mig mina nyligen införskaffade inlines drog med mig mammi och Elliot som sällskap (förstärkning,host host), och sen for jag iväg som ett skott, Min morbror ketchup, som bor granne med mamma, var imponerad. Tack sa jag och kände mig enormt självsäker, åkte några hundra meter (det här går ju braaaa!) för att sedan bestämma mig för att ta vägen till vänster om mig, det gick ju bra tyckte jag, för att några sekunder senare upptäcka att FAN här går det ju neeeeeerföööööör(wiiihoo) först var det jävligt roligt, vilken fart jag fick! Men sen gick det upp för mig att jag antagligen inte skulle kunna stanna utan att stå på näsan, och det fortsatte att gå nerför så jag bestämde mig för att köra raka vägen till gräsmattan för att sedan drutta på rumpan! Så man skulle kunna säga att första omgången av inlines åkningen var katastrofal, men jag hade skit kul! haha.

Mamma gick bakom mig och var säkerligen livrädd för att jag skulle ramla och slå mig fördärvat.. Men jag hade som sagt skit kul även fast jag ramlade! Visst var det en aning pinsamt, och såååklaaart ser den mest nyfikna grannen mig ramla också! Men äsh, det bjuder jag på!
Roligt med inlines. får se hur det går i morgon när jag ska åka! SPÄNNANDE!

Måste tillägga att jag har lite skrubbsår på händerna, men iiingenting på rumpan! Konstigt. Men jag tycker inte ens synd om mig själv. Bättre lycka nästa gång.
Men jag tror inte att min morbror är lika imponerad nå mer.. HA HA!

Inga kommentarer: