tisdag 8 september 2009

8 sep - Tidsoptimist

Klockan är över 20 och jag tvättar fortfarande, bakningen är ganska precis avslutad(tror att jag har muffins smet i hela ansiktet av någon anledning) och jag har fortfarande en promenad med Elliot kvar. Jag är nog en evig tidsoptimist! Tycker att jag har tid på mig men när jag kommer till "finish" så är jag sent ute! haha. Lite typiskt mig. Jag som personligen tycker att man SKA vara i tid till saker och ting. Det är jag oftast, Men inte alltför ofta tydligen. haha. Rörigt. Jobbrelaterade saker är jag ALLTID i tid för, om det inte hänt något oväntat.

Det var inlines i paketet jag hämtade ut på spelstallet idag. Det var alldeles för tungt för att bara vara tidningspapper! haha. I morgon blir det till att åka en runda för att testa på hur de känns.
Ja, Nu ska jag gå ut med Elliot innan det blir alltför sent. Lite bilder från idag...

Nu blir det promenad med Elliot. Sen hämta upp tvätten som förhoppningsvis är torr så jag slipper hänga upp den i lägenheten och efter det blir det lugn och ro, film och popcorn! GRR

Inga kommentarer: