tisdag 8 september 2009

8 sep - fullspäckad dag.

Okej. Fullspäckad dag, har ännu inte hunnit göra det jag tänkt göra. Men det finns fortfarande tid! Men nu har jag blivit lite kluven! Har ett paket som väntar på att jag ska hämta ut det, och förhoppningsvis innehåller det ett par inlines (och inte ett paket med tidningspapper haha) och jag är ju förbaskat sugen att åka lite på dem. Men det vill jag till Mammi och göra, där kan jag ta det lite lugnt och lära känna inlinesen lite, det var ett tag sen jag stod på ett par inlines så jag vill pröva mig fram lite grann, med fart och broms och allt som hör till. Bäst att göra det på cykel och gång banan hos mammi. Samtidigt har jag tänkt att jag ska baka något idag, det dröjer inte förrns jag fyller år så kanske vore bäst att baka nu så jag är lite förberedd.. Kak kalas vore väl något?! haha.

Jag ska in på åhlens för att köpa en helosansalva åt både mig och Elliot. Mest för Elliot för han är ganska röd på hakan, och helosan är ju "mirakel" salvan så det borde åtgärda problemet. hihi.
Sen blir det att tvätta. Trööök, känner inte alls för det. Men det är lika bra att få det gjort, då behöver jag inte göra det på ett tag! Good thinking!

Återkommer om vad som fanns i paketet, var det ett par inlines eller var bara tidningspapper.. Eller??

Inga kommentarer: