torsdag 17 september 2009

17 sep - "mamma-sjuk"

Jag tror att jag har blivit lite "mamma-sjuk" för nu sitter jag vid mamma igen! Haha. Det är tråkigt att sitta i lägenheten samtidigt som man är sjuk. Jag klarar inte av att bara ligga i sängen och stirra i taket under hela sjukdomsförloppet.

Eftersom mammi tycks stå ut med mina bacilusker så är jag gärna här! Nu är mamma dock i full gång med att dammsuga.. MINDRE trevligt. Hon har en förmåga att dammsuga varje gång jag är här.. Det säger väl en hel del? hahaha. Älskade mamma.

Nu blir det mysprat en stund med mamma innan hon ska sova. Hon ska upp och jobba i morgon bitti, medans Elliot och jag ska slöa i alla fall på förmiddagen. Om det är fint väder i morgon så ska jag hjälpa mamma och kratta bort löven som har fallit. Inte allför ansträngande och då gör jag något i stället för att bara stirra och vandra omkring och söka efter någonting att göra.

Godnatt!

Inga kommentarer: