söndag 20 september 2009

20 sep - "män som hatar kvinnor"

Eftermiddagen har bara rusat förbi. Har umgåts med Maria i eftermiddag och nu på kvällen. Vi har kollat på "män som hatar kvinnor". Jag hade velat läsa boken innan jag såg filmen, men jag kunde inte låta bli när Maria ändå hade filmen. Jag gillade filmen, den fångade mig och jag satt som på helspänn när det hände saker, trodde att folk skulle dö hela tiden (sorry Maria, host host) Men sen fanns det tillfällen i filmen då jag inte kunde sitta still, men överlag tyckte jag at filmen var bra. Jag kommer garanterat att läsa boken! Och ska absolut se de andra filmerna!!

Maria har nyss gått hem, och jag har haft en liten Elliot som har sprungit runt i lägenheten och letat efter henne! Han såg antagligen inte att hon gick härifrån! Stackars liten. Men nu har jag fått honom lugn igen och han ligger nu och sover så sött i vilostolen.

Det är nog läggdags för mig också nu. Känns som att jag har en hel del att ta itu med i morgon så det är lika bra att lägga sig nu och kunna gå upp i en bra tid i morgon!
Godnatt.

Inga kommentarer: