lördag 12 september 2009

12 sep - mys mys och myyyyys!!!

Det blev en helkväll hos Anna igår! Jätte trevligt! Det blev kina mat och godis framför en film som visade sig vara nästan 3 timmar lång! Sanna kvinnor hette filmen. Den utspelar sig under mitten av 1800 talet. den var bra fast sorglig! Det blev en sleepover hos Anna.

Idag har jag umgåts med Anna och Elliot. Vi gick upp till mammas jobb och lånade bilen av henne, brummade iväg till Lyviksberget för att kika på saker på Rusta och en sväng in på Jysk också. Jag avskyr egentligen Jysk, mycket på grund av att jag anser att deras produkter är hopkok! Men idag var jag och Anna in där för att kolla på en hundbädd som jag sett i deras annonsblad! Slutade med att jag gick därifrån med en hundbädd också(Eventuellt kommer bild senare).

Efter det bar det iväg tillbaka till mammas jobb för att lämna tillbaka bilen. En timme senare kom hon förbi vid Anna och hämtade upp mig och Elliot. Vi åkte överraskande nog med mamma hem till blötberget. Så nu sitter jag hos mamma och har det lugnt och skönt!
Blir myskväll i kväll också!

Inga kommentarer: